• (iOS) Rush Royale: Tower Defense TD goljufa veliko kovancev

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ goljufa veliko kovancev ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dobra igra. Zdaj vam dam 2 zvezdici (bile so 4 zvezdice), ker je yall opravil naključno vzdrževanje sredi moje tekme, sedel sem na valu 58, zelo razburjen, ker ne bom dobil svoje nagrade za to tekmo!

    kako dobro

    Rush Royale: Tower Defense TD Стратегије nsy

    Ko sem prvič prenesel to igro, je bilo zelo zabavno. Toda ta igra je tako plačana za zmago, zaradi česar je skoraj nemogoče dobiti legendarne karte brez porabe denarja. In njihove "posebne ponudbe" večino časa stanejo več kot 50 $! Ta igra bi imela tako velik potencial, če ne bi igralcem tako otežila brezplačno igranje.

    Dobra igra, vendar sovražim, kako izgubiš trofeje, ko izgubiš. To je 10 iger nazaj za 1 naprej. Ne morem napredovati, zato ga ne igrajte.

    to je zelo dobra igra, vendar ima Pay2Win in daje VELIKO prednost igralcem Pay2Win, drugemu igralcu pa skorajda nobenih možnosti za zmago in razumem, da želijo razvijalci zaslužiti denar, vendar vsaj da paket ni preveč dober, ker je predober in vas naredi preveč prenapetega. Ne sovražim igre, samo pravim, da so stvari Pay2Win PREDOBRE in prosim preberite predloge drugih igralcev.

    Edina resnična težava, ki sem jo imel, je, da sem plačal za hero pass in po posodobitvi nisem imel več dostopa in je ponastavila moj napredek. Še vedno imam avatar in okvir iz njega, vendar zahtev ni več in želi, da ga ponovno zgradim

    Dobra je, nevem kaj rečt

    Kakšen lopar je ta igra. Izročite pesti prihodkov od oglasov, vse, kar želite narediti, je oglas prej. Želite odpreti skrinjo, oglas. Njihova podpora ima zvezane roke in ne želi niti poskušati pomagati pri vprašanjih, zlasti tistih, povezanih z denarjem. Vso srečo, vendar se ne obremenjujte s to igro, generator naključnih številk vam ni v prid.

    Zabavna igra. Všeč mi je razporeditev "stolpov". 2 zvezdici, ker se vam bo igra zrušila. Popolnoma zamrznite napravo. In ko se bodo te napake zgodile, se bo to štelo kot izguba, če bi se borili v areni. Igral sem veliko večje igre od te, tako da vem, da to ni moj telefon. Popravi igro in razmislil bom o ponovni namestitvi. Če imaš potrpežljivost potem vso srečo. Če ne, obstaja veliko podobnih iger, ki tečejo veliko bolj gladko.

    Zaenkrat zelo zabavno. Enostaven za učenje, vendar se zdi, da je taktika dobra globina.

    Ta igra mi raste. Ja, obstajajo oglasi, vendar ste nagrajeni, če jih gledate.

    Rad igram igro. To je ena mojih najljubših mobilnih iger, ki jih lahko igram, vendar mora urediti ustvarjanje ujemanja ali nekaj, kar sem izgubil toliko iger, ker drugi igralec zaostaja kot nor, pritisnem gumb, da ustvarim enote ali jih združim in se zgodi nič, medtem ko se pošasti premikajo in potem izgubim

    Sovražim igro... bila je kul in vse kot pred enim letom, dokler niso prinesli novih legend in druge nove vsebine, kot so kristali in stvari iz prahu... igra se je spremenila v igro za popolno plačilo za zmago in oglas v playstoreu ni več v resnici ne Mach same igre ...

    Mislim, da je to bolje za prvi del, vendar v prihodnosti potrebujemo več novih likovnih enot in veščin / pasivno upanje moderator preberi to Želim jim pomagati nadgraditi igro

    Ta igra je prirejena... V trenutku, ko sem začel zapravljati nekaj denarja, mi je sreča padla. Dobim 5 zaporednih nasprotnikov z veliko sreče, za razliko od vsega, kar sem uspel izpeljati, in v smešnem obračanju zamenjam šibkejše sluge v močnejše, ti pa naredijo vse, da gledaš oglase ali zapravljaš denar. Izogibajte se tej igri kot kugi.

    Zelo zabavna igra, vendar sovražite nov način nadgradnje legendarnih ljudi. Veliko lažje je bilo samo varčevati kovance, kot pa skakati skozi obroče, ki jih morate narediti zdaj.

    Velika težava z omrežjem v igri in skoraj vsi se pritožujejo nad tem. Prosimo, popravite to čim prej. Sicer pa je to ena najboljših iger, kar sem jih kdaj igral.

    Igri bi dal štiri ali pet zvezdic, včasih sem rad igral to igro, potem pa sem naredil napako pri porabi denarja za igro in več denarja kot sem porabil, več sem izgubil, zato najboljša priporočila, če igraš to igro, ne Ne potopite vonja vanj, ker ko sem jim poslal sporočilo, naj jih vprašajo o tem, so hoteli ujeti nič drugega kot odnos in me označiti za lažnivca in se obnašati, kot da je to, kar sem rekel, nepomembno, vendar imam več kot dovolj dokazov in več kot dovolj priče pokazati drugače

    Ta igra mi je izgubila veliko pridiha, ko so v igro uvedli junake. Samo igra me ne zabava več. Pred junaki posodobitve je bil napredek precejšen znesek plačila, zdaj pa, odkar so junaki posodobili, obstaja precejšen vidik plačila za zmago.

    super

    Lahko bi bilo zabavno, zelo je podoben krompirjevemu razbijanju, ki mi je bil všeč, vendar ga je skoraj nemogoče uvrstiti navzgor. Zelo jasno plačajte za zmago.

    Rush Royale: Tower Defense TD Strategi vey

    Igra je dobra, odlična grafika, zabavno igranje. A po neki točki, če za svojo ekipo niste dobili legendarnih, jih je skoraj nemogoče dobiti. Tako močno ste zadeli plačni zid, da ste v bistvu obtičali s tem, kar ste dobili, razen če želite dva tedna neprekinjeno brusiti, da bi dobili 1 legendarno kartico.

    Igral sem in izklopil približno 5 mesecev. Kot vsako drugo plačilo za zmago. Vse, kar vidite, so vrhunske zgradbe. Za konkurenčnost potrebujete veliko denarja in veliko sreče. Če te takšne igre ne moti, potem uživaj. Če k temu dodam, je druženja smeti. Pogosto se boste znašli v paru proti nasprotnikom, ki jih preprosto ne morete premagati.

    To je zelo lepa igra, grafika je lepa in ideja igre je res dobra

    Ta igra je bila včasih ena najboljših. Igram že od samega začetka. Toda pred kratkim je postalo nič drugega kot nesramno zbiranje denarja z vsemi temi različnimi tedenskimi vozovnicami za nakup. To je lažno.

    Moj bog, najbolj zabaven del igre je bil hitenje za slavo, na žalost je bilo to urejeno tako, da vsebuje vstopnice. Sistem vstopnic je res požrešen od razvijalcev, igrajte se z vstopnicami, vsakih nekaj ur dobite vstopnico, vendar plačate VELIKO denarja in dobite posebne vstopnice z dvojnimi nagradami. Poleg tega so implementirali nagradno skladbo, lahko preprosto igrate in dobite običajne nagrade, vendar plačate 10,99 evra in nagrade so bistveno boljše in dvakrat več. Prej smo imeli vsega 10 vstopnic, za osvežitev vstopnic si lahko plačal, a tekmovali so lahko vsaj vsi. Ta pohlepna gnusoba mi je odstranila veliko zabave iz te igre, prosim, obrnite jo nazaj.

    Posodobitev: razvijalci so začeli uvajati nove enote in funkcije, zaklenjene za plačljivimi zidovi. Odvzeli so veliko načinov za pridobivanje legendarnih enot v korist čarobnega prahu, s katerim je veliko, veliko težje dobiti legendarne enote. Ves razvoj osredotočajo na nove funkcije, da bi pridobili denar, namesto da popravljajo stare stvari in naredijo igro zabavno za igranje.

    Odlično do zdaj. Nisem našel plačila za zmago v situacijah, upajmo, da se bo nadaljevalo

    Igro mi je tako všeč.. Jezi pa me to, da je potrebno toliko časa, da zaslužiš kovance za nakup ali nadgradnjo vsega.... Zanašam se samo na oglase... Pa tudi igra pogosto obnovi povezavo in čaka na sekundo igralec. Zakaj je to??

    Mouse Simulator : rat rodent animal life Simulator pdp

    Kupil sem dve vozovnici, vendar se je moj račun spremenil v drugega, ki sem ga imel. Ne bodo mi vrnili denarja ali mi povedali, kako naj se vrnem na drugi račun. To se dogaja že več kot en teden! Nesprejemljivo! To je skupni nakup 29 $! Kakšno prevarantsko podjetje je to. In že leta sem igralec, saj sem v preteklosti kupil več podaj!

    To je precej dobra igra, na začetku sem se zelo zabaval, lol, gledam tudi vse oglase na mobilnih igrah za povečanje

    Všeč mi je

    Rush Royale: Tower Defense TD Стратегије nsy

    Sama igra je dobra, a bojni pas in vse ostalo za pravi denar je predrago

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :